I actually thought I am strong.. but I am not..
I used to eat for the baby, now I lost the reason why should I do that.
I am still sad and crying all the times.
Thanks for those who care and sympathy leaves comment, sms me, and many who called me but I couldn't pick up the phone.
Afraid that my tear will fall in front of you..I'm so sorryyy..
I was staying in my room since I got back from hospital. Not step out from my room since then.
I dont want my sister seeing me cry...
Mohd rafi called me force me to eat since I did not eat anything since got back from hospital... Like i said, I lost the reason to eat..
It made me more sadder when thinking about that I already bought all the baby stuff. Clothes. Towel. Flask. Baby bath, mitten socks, and etc... Now I'm thinking about giving away all the stuff to someone else.. Looking at it make me sadder than ever...
I'm sorry... I'm just really....really sad.....
p/s : My kind supervisor cancelled my presentation tomorrow and he giving me a leave until I fit to do my work again. Thanks to him..
p/s/s : I will be warded tomorrow at 12pm at Specialist Hospital Seremban.
10 comments:
kak..ilot,
takmo lah sedih..memang sedih hilang darah daging tu..
tapi takyah lah bagi org brg2 yang beli tu..
tuhan amik satu...
mana tau 2-3 bulan nanti tuhan bagi 2 sekali gus...
sabar lah...
tuhan takkan uji kalau akak tak dapat hadapi..maknenye Allah tahu akak leh handle benda ni.tenang je.mesti ade hikmahnye..pecayelaa..
kak..
sabar ye.insyaAllah, ade hikmah atas ape yg berlaku.
usaha lagi ye.jgn putus asa.kak ilot masih muda.
jgn sedih2 ye kak.baby akak sentiasa menunggu akak di pintu syurga.amin
Ilot,
Takziah atas keguguran....mungkin belum rezeki ....
tak pe....ada chances lagi.....Ilot kan masih muda....
kuatkan semangat tabahkan hati ok...
kak..takziah..baru dpt bukak blog.
tabah dan kuat ye..
tentu ada hikmahnya..
baju n barang2 tu semua simpan dlm box n jgn bukak dah okeh?
ada ler esok lusa nikmat tuhan nak kasi kat ko tu.
BA.
salam ilot,
takziah ye..byk2 kan bersabar dan berdoa..ini mungkin dugaan kecil yg Allah beri..jgn sedih2 lagi k..lepas ni bole usaha lagi,insya Allah kalau ade rezeki x ke mane kann..byak kn bersabar dan berdoa k..
ilot byk bersabar ye..
kami turut sedeh skali dgr berita.. sabar tau..
pian n dilla.
ilot lama tak singgah blog kau tak tahu dah jadi macam ni. so sorry to hear what happen. aku harap kau dapat bersabar.
ilot,
aku br dpt news ni. aku hope ko tabah k.. b strong. insyallah ada rezeki lagi nanti.
Post a Comment