Thursday, December 18, 2014

Kenduri akikah dan potong jambul Farha

Akak sebenarnya tak nak buat potong jambul. Aku nak buat akikah je. Sbb aku x nak leceh2.

Tapi makcik2 akak suruh buat. Aku layankan sahajork.
Kambeng tumbang 2 ekor. Sekor untuk Farha, sekor lagi untuk Lion.
Majlis memang simple2 je. X kuasa aku nak sewa2 pelamin ke buai bagai. Mana yg wajib jah.

Menu adalah nasi ambeng. Kambing tu side dish. Makcik akak masak kari keling. Pedas nak mampos.

Di hari kejadian, Farha yang susah nak tido siang tu tetiba tido dengan lenanya. Selamba je x sedar org gunting rambut dia renjis2 bagai. Miracle sgt akak rasa.

Gambar semua hasil dr fb sbb aku malas nak upload gambar.

Gambar ada lagi tapi akak malas nak transfer.

Dress akak pakai tu adalah June dress from Rina Salleh clothing. Shawl akak buat sendiri beli kain kat jakel. Gigih sgtsss... apa kejadahnya org jual shawl silk satin ni sampai 80 hengget? baik akak buat sendiri. Jakel pun tgh sale.

No comments:

iklan