Thursday, February 14, 2013

Masih bernyawa.

Alhamdulillah..masih bernafas...

Cuma akak busy balik kampung adik ipar akak kawen. Plus line mcm chips more kejap ado kejap nan hado. Jadi lebih baik aku simpan henpon dalam laci.

Lagipon akak koser nk bawak ke hulu hilir henpon yg besar gedabak nih. Nk letak dalam poket tak muat. Nak letak kat tepi takut lupa nak amek balik. Tak kan nak potong bawang pon nak bawak beg ltk henpon kot. Koser haku.

Jadi akak check henpon sekali sekala sahajork.

Wedding adik ipar akak nan hado amek gambar. Perlu kah?? Matila..

Lagipon uollss johor ujan hari2 tak berhenti ya.. Masa kenduri adik ipar iols tu hujan lebat tak henti2 dari pagi sampai ke malam!!. Dah hilang mood bergambar disitu.

Tapi baju pengantin chantek uollss.. Ala2 peplum. Akak suka! Tapi gambar nan hado akak malas amek.

Tapi akak amek gbr kek. Sbb kek akak yang buat.
Matila kannn...

Kek adelah kek coklat. Filling dalam choc ganache. Frosting kat luar choc peanut butter. Dalam sekelip mata kek langsai. Aku baru feeling2 nak rasa tengok dah lesap. Sesuatuh sangat!! Ajaib betul.. Selalu wedding kek tak habes ni boleh tinggal pinggan jah. Akak suspect ada org amek bawak balik. Matila fitenah sgtss akak!!

Btw. Akak happy pakcik makcik akak kata kek sedap. Tak tau lah kalau theyollls nak amek hati akak jah. Larikkk!!



No comments:

iklan