Wednesday, August 22, 2012

rumah dekat2 pon nk gaduh

uollss...akak lah tu yg rumah dkt2 pon nk gaduh raya kannn?

pastu kan uols pi marhaban kat felda tu org dok usung ipad la.. tab la. camera dlsr la..

fuyoo.. keje kampung jah uolss..

akak pon koser nk bwk note besar gabak tu pi marhaban. akak koser nk mengusung. dah la malas bawak handbag.

akak beli note guna hasil penat lelah buat kueh. alhamdullilah.. tp besar gabak la pulak..

4 comments:

mrs zach said...

kak..lepas ni mesti si anon tu kata, beli note pun nak kepoh satu dunia. hahahaha..anon ooo anon..ko tak nak ke komen entri ni??

monstorious wife said...

Dia kata benda wajib kena war2kan jdkan pengajaran gituu. Lenkali nk semayang subuh zuhur asar maghrib isya semua bgtau orang. Matila kann

mrs zach said...

kak..iols nak solat dhuha ni. letss

monstorious wife said...

X bleh nk komen. Kang komen kena delete pulak. Sah2 akak approve komen akak suka jah.

iklan