Monday, July 2, 2012

student nan hado dan henpon jahanam

Ya allahh... henpon emak dah la dah memang hazab, di campak2 kelantai pulak. Dah jahanam dah henpon zaman batu skrin hijau aku tu. Kejap2 kang teroff sendiri gara2 budak nih.

Minggu check up Pahat, aiyooo matilah aku nurse tu tanya2 kenapa pahat tak cakap2 lagik.. Eh, dia pandai cakap...... dia cakap:

'mmmmmuahhhh'

bila kiss orang. Bila ajar one two three four five.. butir2 dia sebut tak jelas, tone dia je hado,

Arahan semua dia pandai ikut. Pandai pakai selipar sendiri.

Paling dia suka merempit!! pengsan!!


Student dah start cuti jadi aku pon takde keje. Jadi aku plan nak tido hari2.. matila kannn?? kang keluar berjalan2 boss carik pulak. Takde motifff sangat kan entry aku??

Nak beli s3 lah... lalalalalalalala

No comments:

iklan