Monday, July 2, 2012

Rossi junior.

Nama pon ROSSIudin kannnn?? Keje dia nak merempit je. Tak kira lah kaki orang ke apa ke..

Atas lori dia tu dah pelbagai aksi dia buat. Seram aku tengok. Kang kalau jatuh satu hal pulak.



Aritu pegi rumah kawan aku dia kemaruk main basikal anak orang tu. Jadi semalam jalan2 Apak kesayangan pon belikan lah basikal. Walaupon anak dia nan hado reti kayuh. Hasilnya mcm ni uolllsss..







Mengelupur kan anak aku? Atas troli tu jugak naik atas basikal tuh.
Lepas tu Mohd Rafi angkat dia nak masukkan basikal dalam bonet mengamuk sakan. Pengsan emak!!

Masa beli basikal ni pon abes 1 giant tu dia round. Tu belom pantang dengar bunyi motor ayah dia mula lah gegar2 pagar nak naik atas moto..

Nasib la kau kan Apak dia kena layan, nak sangat anak Rossi. Rasainnnnn!

Anak kau hado mcm nih???


1 comment:

Mrs Nageb said...

Pahat dah besar..hahaha ke dia ikut mak nya..hahaha
nanti kita jumpa eh pahat ;)

iklan