Tuesday, July 3, 2012

Cuti seminggu

Laki akak cuti seminggu uollss..

Semalam akak balik tengok dia sedang berkemas, kedudukan perabot pon dah berubah.

Clustt kann??

Akak duduk rumah tak koser nak ubah2 posisi perabot.

Peti sejuk tu ha dia pegi ubah, dapur lah.. Pastu dia dok kemas2 dapur tu.

Pastu dia cakap kat akak 'Barang2 kueh u, I dah letak kat satu tempat. Jangan sepah2 lagi'

Macam tuh kann? Pastu akak duduk tercegat kat situ dia sound.

'Jangan nak sengih2 kat situ, pegi tukar baju'

Tetiba akak terlibat dalam proses pembersihan. Akak kena paksa sapu lantai. Dia Mop lantai.

Jadi rumah akak sudah bersih berkilat.

Tapi ujung2 Mohd Rafi sound akak:

'Ntah berapa hari la tahan rumah bersih mcm ni' Sambil jeling2 akak.

Motipppp?? Bukan akak okeh buat sepah. Pahat!!

No comments:

iklan