Tuesday, June 12, 2012

Anak bujang saya.

Oho.. Sekarang ada budak kuat menyepah. Pengsan aku nak kutip bawang.

Hobi dia main bawang okeh. Ada ciri rajin masak bila besar nanti. **emak dah feeling2.

Nanti kang bawang tetiba ada kat ruang tamu lah, bilik tido lah. Sebabnya rumah akak tu konsep open katanya. Kabinet bertutup pon nan hado.

So, Pahat ada free access mengerjakan bawang2 tuh.

Aritu dia main botol spices, akak rasa akak dah screw botol tuh ketat2. Dia dok ketuk2 kat meja, ketuk2 kat dinding, sekali jah terburai isi botol tuh. Oh tension nya aku nak menyapu.

Lagi satu hobi dia tekan hon kereta. Ni paling akak temper sekali. Tak ke orang2 rasa annoying dengan aku asyik dok tekan Hon saja, padahal orang tu tak bersalah pon. Kalau aku bukak gate rumah, kejap dia dalam keter dok tekan hon bertubi2. OMG, geramnya haku!!

Kang jiran2 ingat akak nan hado sivik keje menekan hon sahajork.

Ha, ni mat rempit kalau naik lori dia tu mcm2 aksi dia buat. Berdiri atas tu pon hado. Akak menjerit lah. nanti jatuh 1 keje pulak.

3 comments:

Anonymous said...

Motifff ala2 rambut aku?

hOtMaMa said...

owhh Pahat!! suka mendera mak ko ye.. haha!

acik oren said...

farhat dah macam byk rambut dah.

iklan