Wednesday, February 22, 2012

Suri rumah yang pemalas..

Pahat tido. Akak pon ngantok setelah makan.

Mula2 nak masak kuey tiaw kerang goreng. Pastu malas nak keluar.

Dah tu masak la tempeh goreng ikan bilis kicap. Dgn goreng ayam. Masak jangan pedas2 kaedahnya supaya Pahat pon boleh makan sekali. Kannnn?? Malas tak?

Pastu, ingatkan Pahat tido nak buat donut freeze kan. Supaya esok jumaat kang aku tak kelam kabut buat 350 biji donut. Tapi emak feeling2 malas.

Tapi feeling2 nak buat brownies puiler. Makan dgn ais krim sedapnyaa!

Ha, akak tengah feeling2 suka makan benda manis sekarang nih uolllsss...

Pastu ujung minggu ni emak mertua akak ajak pegi terengganu ada sedara kawen.

Akak mesken terpaksa korek2 duet pegi. Lagipon dah lama tak pegi terengganu. Dah 12 tahun.

Ada tak hotel atau rumah tumpangan yang murah bawah RM50 semalam??

Homestay tak nak lah. Mahal sangat.

TOlong yeh uolllsss surveykan!

1 comment:

Anonymous said...

Kalau tak mampu tak perlu la pergi. tak wajib pun.

iklan