Friday, January 6, 2012

Mesin basuh yang tak berapa baru sangat.

Korang pernah dengar KUALA??

Yang kat rengit batu pahat tuh. Tempat orang asli jual2 barang2 letrik yang diorang dapat dari singapore.

BUkan barang letrik je, perabot chantek2 pon ada.

Ari isnin aritu akak aku ajak pegi situ. Lepas maghrib. Gigih tak dari kulai beramai2 pegi Kuala tuh?

Akak pegi nak carik mesin basuh, sebab mesin basuh rumah akak dah rosak. Alaaa beli pon chap SEMI AUTO CHAP Pensonic, murah ja rm300 3 tahun lepas. Memang patutla rosak pon.

Kat KUALA tu mcm2 barang letrik ado. Kedai dia berderet. Kena pandai tawar. Jalan2 sampai kedai ujung baru jumpa Mesin basuh yang chantek sikit. Auto, chap Samsung.

Harga RM250. Boleh la kan.. Dah nama pon second hand.


Ada budak menyelit kat situ.

Akak aku beli peti sejuk saiz pintu chap Panasonic kat situ harga RM680.

Pastu balik kulai, abg ipar aku samak kan mesin basuh ittew dan esoknya try. Try membasuh 3 kali ok je semua functionnya. Angkut sumbat dalam kereta kenari aku tuh.

Kat kuala tu ada warranty okeh beli barang letrik nih. Tapi seminggu atau 2 minggu jelah.

Untuk2 orang2 miskin dan tak berkerja mcm akak nih sesuai lah uollssss....

5 comments:

Anonymous said...

samak kenapa? guna utk basuh anjingkah?

Anonymous said...

sebijik mcm mesin basuh aku.. Aku suka drum dia. Best.. MJ

cik keboom said...

sama cam iols punya uols....
sebijik...iols suka auto nh...sumbat jee semua dlm tuh..xyah nk control air, nk buang air cam semi auto tuh...

hOtMaMa said...

laa.. sama jugak dng mesin basuh ahkak.. sebijikkk.. hehe

monstorious wife said...

clust uolls semua guna mesin basuh chap samsung gittewww

iklan