Thursday, January 19, 2012

Kenapa mengecut??

Akak pose2 tengok gambar2 lama Pahat time baby..

Dulu2 tembam gila uollss... Sekarang dah mengecut.


Nampak?? masa ni 3 4 bulan camtuh kot.

Sekaranggg...

Tu diah aksi tido cemana ntah akak tak tau.

Arini keje dia adelah bukan almari kain, lalu mengembur satu demi satu kain dalam tu.

Oiii Pahat. Kau hengat emak kau ni rajin sangat nak melipat kain??

Lalu akak pon terus bertukar menjadi petir.

Akak dah tak kira tips wardina mendidik anak ke hapa ke..

Tu belom dia mengembur semua baju2 kotor dia dalam bakul. Habis kat situ dia kembur semua mainan2 dia dalam bakul.

Lepas tu pegi dapur pulak keluarkan mangkuk ntah hapa2.

Aiyoooo...tipis kesabaran emak kau ni tau?

Sumbat balik dalam perut kangggg!!

Akak kan cakap dengan Mohd Rafi nak conceive adik Pahat. Tapi dia tak nak. Financially not stable katanya... terus pose2 Nauzubillah gaji kecik...**eh, matila terlaser pulak.

6 comments:

ain_nia said...

samala ngan syahmi..
da x tough cam dl..
kurus nampak tulang..
rindu yg dl2..

Anonymous said...

aku nak ajar pahat utk tipon teledera

shilafaizz said...

eh betul lah kak. tak kira tips wardina mendidik anak ke hape kalau dh anak bikin mak pening kepala, 'ter-petir' jugak akhirnye.Nauzubillah gaji ekcik yeh??

monstorious wife said...

ain : kann? Syami pon dah kurus

ni aku confuse, MJ ka cd? : tinggalkan henpon 1 kat pahat, tapi galaxy note pliss

Shilla : kannn?? dah xde makna dah kalau tengah marah.

Puan Jiha said...

yela..Aqeef pon dah mengecut

~CanaryGalapagos~ said...

kelakar lah akak niiii :-))) hehehe tersengeh saya baca entry ni..

iklan