Tuesday, November 22, 2016

Doakan.

Uolls... sebenarnya nak update pasal Birthday Farha. Tapi akak malas nak transfer gambar boleh kah begitu?

Tapi akak nak bgtau, marilah kita berdoa untuk Muslim di Myammar yang dibunuh beramai2 oleh sami buddha yang jahat tu.

Sebelum tu akak nak bgtau agama tak salah ye, Walau apa jua agama, dlm ajaran diorang tak pernah pun suruh bunuh orang agama lain. Islam pun sama. Yang jahat ni manusia bukan agama nya.

Akak sedih sangat tengok keadaan di Myammar tu. Tolong la suruh kerajaan amek depa masuk malaysia tak boleh ke uols?

Kan boleh bg diorg kerja buruh ke. Yg pompuan tu amek jd maid ke.

Kesian sangat diorang.

Kenapa kerajaan kita senyap je?


No comments:

iklan