Tuesday, November 22, 2016

Stress mak!

Kau tau tak mak stress bukan sebab buat PhD. Mak happy buat PhD. Ni bukan statement fefeeling okeh. Maksudnya kalau kau buat apa yang suka kau akan happy. Kalau ada meeting dengan Sv pun aku happy. Kalau sv bg kerja banyak pun mak happy walaupun mak selalu komplen kerja banyak. Haha.

Yang aku stress baca fb hari2. Bolehhhhh?

Citer perang sana sini.
Citer cerai berai.
Citer kanak2 kena dera. (sexual and physical -ni paling stress bila baca)
Citer upsr -ni pun nak stress walaupun xde kena mengena. Lepas tu berduyun2 lah article konon2 ulasan pasal upsr. Seperti -dulu saya gagal upsr, kini saya berjaya mendapat phd. What a bullshit!
Citer pasal ekonomi malaysia. -ni mak stress sbb nnt balik mak nak kerja apa kalau ekonomi teruk.
Citer viral mengarut - ni mcm2 jenis yang ntah hapa2 pegi share benda yang xde prove. Kadang2 jenis penunggang agama.

Apa pun akak malas dh nk bukak fb. Nanti aku stress. Bukan2 je.

3 comments:

Cd owner said...

Makcik Facebook sangattttt

zoe said...

ingatkan saya sorang je yang rasa cenggitu.hahah...

monstorious wife said...

Kannnn Zoe. Macam2...

iklan