Wednesday, July 17, 2013

Ramadhan ke 8.

Activity akak sekarang balik kerja mengadap kueh. Masak buka sambung lagi buat kueh. Lepas buka kang sambung lagi. Bangun sahur kang sambung lagik..

Alhamdulillah...rezeki dari Allah...**ustaz tadi pagi dengar ceramah suruh cakap mcm ni.

Tadi pagi tetiba budak ni bangun sahur sambil tengok TV mcm Boss siap silang kaki.





Perkara pertama dia capai bangun2 tido adelah segenggam Chocolate Chip.

Dah habes makan tu dia minum air. Pastu dia makan pulak adunan choc chip tu.
Aritu dia makan adunan almond london.
Ade yg sakit perut tu kang..

Yela uollss dalam adunan kan mentah kaedahnya... Suka2 dia je makan.

Ni sahur tadi pagi. Masak nasi goreng. Pastu panaskan ayam kunyit dengan rendang lebihan semalam.

Ko hengat rajin sangat nak masak rendang pagi2 buta?




Malam ni emak akak datang bersama adik akak yg gemok. Yeay!!


Akak belikan diorg tiket flight je terus dari johor. Sebab tiket bas pon dah naik RM40 kaedahnya. Tiket flight rm49. So akak belikan ticket flight je terus. Entahla mak akak tu boleh ke tak naik flight. Ni 1st time katanya..

No comments:

iklan