Saturday, March 24, 2012

Makan2 @ Bagan Lalang Sepang.

Semalam kawan Mohd Rafi ajak makan seafood kat Bagan.

Akak ikut sajork, sepang dgn purajaya tak lah jauh mana kalau ikut jalan belakang tuh. 50 minit camtuh.

Kitorang makan kat kedai warna merah tuh. Seri Senandung kot nama kedai tuh.

Sebab tu pakcik awek kawan Mohd Rafi punya. Dan awek dia pon keje situ. Merasa!!

Seafood dia memang fresh. Hari2 dia bawak naik dari Jeti.

Kitorang makan:

Udang (yg besar hokeh bukan yg kecik sekilo rm20 selalu kat pasar tuh) goreng butter.
sotong goreng tepung
ikan kembung 3 rasa
ikan pari bakar
kerang bakar - mohd rafi abeskan sorang. Keji!
lala dan pahat masak cili
sup ayam
tomyam seafood
kailan ikan masin

nasik 5, air kelapa 2, air sedap 3.

RM88 sajork.

Murah hokeh. Tapi makanan dia takde lah sedap gila babi sangat. Biasa2 jah. Tapi seafood dia fresh la. Ikutkan hati aku nak amek ketam. Takut mahal. Sekali tengok 100g rm4 jah.

Yela uolllss, kat senibong Johor tuh kalau amek ketam mau kau kena beratus. Orang belanja pon agak2 la kannn.. Kang terkejut orang tuh nak membayar. Jadi akak cancel amek ketam.

Lain kali boleh datanglagi sebab murah.

Sebab memang murah atau awek kwn Mohd Rafi keje situ ntah. Yang penting kenyang.. Alhamdulillahhh..

Bye.

1 comment:

Anonymous said...

lala dan pahat masak cili? serious pahat dimasakkan cili???

hahahahhah

iklan