Friday, February 24, 2012

Mak ngantok nyah!

Sebelum ke tajuk asal,

Ni akak nak tanya sapa2 yang tau, Petronas Teluk Ramunia akak dengar tengah buat opening vacancy job. Uollss tau ka kot2 ada nak guna engineer ka.. Nak apply kat mana meh?

Akak suka!! Sebab akak boleh duduk kampung jah kalau keje kat situ.


Akak bangun pukul 5 tadi pagi uollss buat 350 biji donut. Pukul 10.50 siap.

Pukul 11 sepatutnya hantar. Tapi sungguh malang nasib aku jalan putrajayah totop sebab le tour de langkawi itteww..

Maka buat pusingan ntah ke mana2 nak ke precint 9 tuh. Pukul 12 baru sampai.

Padahal kalau ikutkan 10-15 minit dah sampai.

Balik terus pack2 baju, pegi TERENGGANU!!

Akak duduk homestay, sedara Mohd Rafi dah sediakan. Duduk free sajork. Akak suka!

Akak ngantok uollss. Bye.

3 comments:

sha said...

ko nak apply keje ke ilot? kat tmpt aku kat sime darby p. gdg ni pun tgh nk guna org. mmhe pun nk guna ramai

monstorious wife said...

sha : ha ah, aku igt nak keje kat johor. dekat dgn emak aku. Cemana nak apply?

sha said...

ko anto je resume kat email aku : charmsandcolors@yahoo.com

mmhe buat walk in interview kat the zone arini aku lupe nk bgtau. hehe

iklan