Saturday, August 6, 2011

Kisah tamak haloba..

Mula2 akak nak cakap, motippp harga makanan kat baazar ya ampunnn mahal???

Aku beli ayam golek popular kannn kat serdang ittew, end up dia bagi chicken wing yang mentah.
MENTAH OKEHHH!!! bukan lepas bakar dia mentah uollss... tapi2 mentah2 dia belum bakar. Rasa keji tak???

Last akak bakar guna oven... Tension Mak!!

Hari ke 3 puasa akak beli jah makanan, konon feeling2 malas masak. Beli mee RM1.50 2 bungkus. Chicken Wing 6 ketul. Cucur udang RM2. Oblong 2 bijikkk... Last tak habess uolllssss.... Syaitannnn sangatssss..

Esoknya akak pegi baazar beli kuih dan air jah. Arini pon aku beli kueh dan air jah. Koser tau semua dah naik harga dan aku tak nak membazri amalan syaitannn...


Menu hari ni siakap stim, sayur campur dan hati pedal goreng tepung.
Ada murtabak mini jugak aku buat tapi termasinnnn uollsss... maklumla puasa kennnnn..

Order kueh officially closed. Tu pon ada lagi orang order cake aku terpaksa tolak. Ada jugak order kueh yang nak last minute nak next week pon aku tolak. Bukan akak tolak rezeki uollsss tapi akak kena selesaikan order2 terdahulu dulu kaedahnya..
Nanti kalau uolls semua tak dpt kueh raya ni harus akak kena maki bertubi2...

Kalau nak order jugak boleh tapi akak tak boleh confirmkan dpt sebelum raya ke selepas raya. Sorry ye, order dah FULL capacitynya.

eh, lupa sapa yang order by comment blog tp tak reconfirm balik pon akak tak amek ye ordernya.. Sorry uollsss...!

No comments:

iklan