Thursday, October 1, 2009

Icah yang hilang..

Pukul 9 malam tadi akak aku kecoh anak dia yang umur 2 tahun nama Icah tuh hilang..

Dia sibuk masak. Husband dia sibuk layan orang datang rumah. Yang anak dia yang umur 7 dgn 5 tahun tuh sibuk main..

Tiba2 dia sedar Icah tuh dah takde.. Barula kecoh2 sibuk nak carik anak dia..

Dah la umur baru 2 tahun..

Pastu dia buat la misi carik anak dia. Adik aku yang Tipot tuh pegi la carik naik moto Skuter Ego dia..

Tup..tup.. dia jumpa Icah tuh kat ujung simpang kedai jual burger tuh tengah naik basikal..

Basikal tuh 3 roda tau.. dan si Icah tuh bukan reti mengayuh pon.. Dia naik pastu kuis2 tolak je basikal tuh sampai kat kedai burger tuh..

Keji tak akak aku anak dia keluar naik basikal pon tak sedar.. Dah la baru 2 tahun.. Buatnya kena culik ke.. tak ke niaya???

Kalau tak nak Icah tuh meh kasik kat aku.. aku suka icah tuh sebab dia comel dan gomok..

Abang dia aku tak nak.. Mampos aku kurus kalau jaga abang dia..

Boleh gituu main pilih2??

2 comments:

Wife and Her Daily Notes said...

budak2 sekarang sumer hyper...

kita yg belum beranak nie, bersiap sedia dgn mereka2 tu.

hahaaa

monstorious wife said...

Icah tu tak hyper pon.. mak dia je yang terlepas pandang anak dia..

abang dia tuh hyper..

iklan