Wednesday, September 30, 2009

From PD with love..

Semalam pegi PD rumah pakcik aku..

Pakcik aku tuh dulu head chef kat Glory Beach resort..
Sekarang baru pindah keje kat Ilham Beach Resort...

Pegi rumah dia makan memang best gila weh..

Ikan siakap 3 rasa
Ayam goreng tepung
Ayam kampung masak ungkep
Kacang panjang goreng
Rebung masak lemak cili api..

Sedap gila.. siap tapau bawak balik lauk lagi dgn muka tak malunya..

siap tapau mini popiah tuh skali.. Yang anak lelaki dia buat..

Pakcik aku yang ni, sama mcm keluarga Mohd Rafi jugak.. Anak dia ada 6, semuanya Lelaki..

Dah memang keturunan kitorg ramai yang dapat anak lelaki semua gituhh..

Sape nak pegi PD sila roger aku!

Agaknya kalau aku pregnant tak gugur arituh dah beranak dah kot.. Dah pregnant balik dah susah..

Woi image processing bila nak abes???

3 comments:

princess said...

insylh..suatu hari kak!

princess doakan!

monstorious wife said...

aminnnnnn....

Puan Jiha said...

saya saya mau gi pd...hari selasa depan hehuhehu

jom doa same2 lekas pregnant hihhihih

iklan