Wednesday, September 16, 2009

suami siapakah yang kachak ituh??

suami saya!!

Akak tensi dgn Mohd Rafi. Akak suh potong rambut dia tak nak.. Dia ingat kacak sangatla tuh rambut panjang mcm tuh.. Akak ada agenda nak gunting rambut dia waktu dia tido..
Tapi merasa la lepas tu setahun dia tak tegur akak.. Kannn???

Puasa tahun ni first time weolls puasa bersama. waktu akak period, akak masak lauk siap malam. Pastu time sahur akak kejut Mohd Rafi bangun dan tarik selimut tido semula.. Keji kan??

Time buat kueh sampai 2-3 pagi memaang harapan la kan nak bangun sahur.. so, makan siap2 sebelum tido. Tak dikira sahur pon. Tapi lantak la kann..

Semalam lepas buka. Makan panadol. Demam kebah sikit. Buat biskut kelapa pulak. Mak aku suruh buat. Sedap jugak la resepi yang aku rembat kat internet tuh. Tapi lupa amek kat mana. Sbb main salin2 sajork..

Duit raya bagi sikit nak mampus tahun nih bukan sbb akak kedekut tapi nan ado bonus tahun nih.. tahun lepas ado bonus bleh aaa bagi lebih sket.

Lagipon tahun ni kena bersedia x dapat gaji 3 bulan lepas abes cuti belajar..

Mari sama2 makan pasir... waktu 3 bulan tuh..

3 comments:

CikGaban said...

kak,

beli la stock sardin byk2.ikan bilis ke.pastu jgn masak nasik.beras tu buat bubur aje.jimat kakkk..

haha

MarlissaMusa said...

uolsss..sama kes ngan mat arhe la..ape dia ingt hensem ke rambut panjang gitew..ioulss da tak kuasa dah uolsss!lagi ditegur lagi dia simpan!mencik!

monstorious wife said...

cikgaban : cukup 4 bulan dh mcm jerangkung badan akak nih uollsss..

mar : memang pon mcm tuh..

iklan