Friday, September 18, 2009

Mood raya sudah datang..

Teman mak aku shopping secara gila semalam..

Mak aku dah beli dah daging dgn ayam bagai.. senang weh.. esok2 tak payah kelam kabut. Simpan dalam fridge yang ade 2 tuh..

Tapi... kaki aku saket la berjalan dari pukul 10pg sampai 5 ptg..

Bazaar Kota dan bandar kota tinggi ramai nak mampus orang..

Tu belom saket hati tunggu Temok pilih baju lama nak mampos kat jusco tapi tak chantek mana ponn.. Bolehhh??

Pastu mana2 Shopping complex akak pegi dgn Mohd Rafi, kitorg mintak sampul duit raya kat cashier.. Dapat la banyak jugak free..

Mak akak dah beli daun ketupat. Mak mertua aku bagi lagi daun ketupat.. Mampos aku nak anyam banyak2 tuh!.
Dah la aku sorang je yang reti anyam dgn mak aku..

Mak aku masih busy jahit baju orang..

Aku dah beli mercun.. **opppsss!

Tengah buat kueh Choc shortbread sambil anyam ketupat sambil update blog..

Multitasking kan akakkkk???

Untuk Semua: Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin...

Fiza : Bawak2 la cuti raya weh!

6 comments:

Puan Jiha said...

10pg to 5ptg..ayoyo gile hebat berjalan heheh Selamat Hari Raya Ilot =)

aya_id said...

slmt hari raye kak..maaf zahir batin..=)

MarlissaMusa said...

ilot,
selamat menyambut aidilfitri...mohon maaf zahir dan batin sekiranya ader yang terasa di hati..Semoga sambutan lebaran tahun ini memberi kegembiraan..InsyaAllah :)

princess said...

kak ilot,
salam aidilfitri,
maaf kalau ada terasa hati.
Thank u very much!

monstorious wife said...

jiha : tak tau kaki mcm nak tercabut nih..

Aya ; selaamat hari raya, maaf zahir batin jugak..

Mar : Same to you too.. Moga cepat2 kawen...

Princess : selamat jugak..

kimot said...

slmt ari raya kak...nk duit raya boleh???

iklan