Monday, April 9, 2012

Cuti2 malaysia Cameron highland.

Depan homestay. Happy je Pahat.

Hi uolllssss... kitorang sekeluarg masih pening2 lalat disebabkan jalan turun dari cameron yang pusing2 ittew..

Sourvenir utk orang akak nan hado beli.

Sebab akak mesken hina sebab duet kueh tak dapat ari jumaat aritu. Dia kata nak bank in tapi sampai arini nan hado akak dapat duet kueh. Jadi terpaksa guna duet emergency akak tau.

So, tak dapat la akak nak membeli sourvenir ka sayur ka strawberry ka untuk orang.

Akak beli sayur yang selonggok RM10 tu kaedahnya akak bagi 4 dengan emak akak and akak akak and adik temok akak.

Pastu akak amek keledek yang emak akak beli dalam beberapa ketul bawak balik rumah. Pastu akak amek jagung yg emak akak beli 3 ketul.. **matila kannn meminta ihsan emak??

Strawberry pon aku beli yg 1/2 kilo RM10 tu jah.

Yang lain2 akak beli pokok cili yang rimbun dengan cili. 2 pokok RM10.

Senang hati akak tak payah nak tanam2 dah berbuah pokok cili aku tau.

Pastu balik akak pose2 petik 7 biji buat nasik goreng pedas nak mampus nasi goreng haku.

Pastu beli madu tualang rm17 sebotol.

Itu je po yg aku beli. Akak dgn emak aku beli strawberry, jagung bagai ber kilo2 kaedahnya.

Dah tu ingatkan masa balik tu nak singgah beli rebung pon nan hado sebab akak dah tertido kepeningan.

Balik terus akak kukus keledek, sambil pose2 cairkan coklat makan strawberry celup coklat. Feeling2 sangat kata Mohd Rafi.

Sebenarnya arini akak kena repost duty tapi xde orang kat opis. Maka esok sajork lah!

Nanti akak upload gambar lain.

3 comments:

mama aufa said...

bestnya jalan2! happy je Pahat.

Anonymous said...

pusing2 ko turun ikut mana ilot? tapah ke simpang pulai ?

monstorious wife said...

simpang pulai.

iklan