Saturday, October 15, 2011

When you say i do..

Mood : Meroyan

Baru lepas baca buku Do you come here often?
Mula2 mcm tak best, lama2 terlebih layan sampai tak masak sampai ke malam.

Nasib baik Mohd Rafi keje. Pahat mula2 aku sumbat roti kosong. Pastu lama2 kesian pulak aku tengok dia aku masak la bubur dgn brocoli+kobis bunga+ikan bilis.

Mohd Rafi tu kang kalau aku tak masak sibukla bukak2 periuk tengok lauk apa. Kalau aku masak kang tak makan, Lempang kang!

Aritu seminggu aku masak 2 kali je tu pon masak mee. Dah tu pandai pulak komplen aku asik tak masak jek.

Akak tension uollsss asalmasak je tak abes, akakkkkkk jugak kena abeskan bawak bekal opis.Tak abes lagik ke tong sampah jawabnyah. Membazir amalan syaitann sangatsss..

Oh, btw lepas baca buku tu hati akak berbunga2 feeling2 nak carik lelaki idaman jugak kaedahnya tak sedar diri kau tu dah kawen kannnnn??

Esok akak nak pegi lagik Big Bad Wolf day tuh nak carik buku banyak2..

Byeeeeee

3 comments:

ummu aufa said...

haha. betul tu akak. sy sekali sehari je masak. itu la sarapan,itula lunch, itula dinner.kih3.. kalau masak banyak tak habis pon, jd kdg2 sy sangat malasss masak..ngeh3

Puan Jiha said...

bestnye..banyak ke beli buku....tak dan nak gi padahal dah niat nak beli books utk aqeef

monstorious wife said...

nina : tau xpe.. sampai muak makan.

Jiha : bubu baby tak banyak sangat. Banyak beli buku resepi emak dia je.. hehe

iklan