Sunday, November 15, 2009

Hari2 yang tak OT

Minggu nih Mohd Rafi tak OT..

So, ari ni akak telah dipaksa oleh Mohd Rafi untuk mengemas rumah. Tension tak??

Akak telah dipaksa kemas dapur, cuci toilet, lap dinding dapur dan sewaktu dengannya.. Tapi akak ngelat sikit uollss..

Mohd Rafi lagi buat keje banyak.. Dia sapu sawang. Mop lantai. Basuh baju. Sidai baju. Sapu satu rumah dan mengarah akak buat keje.. Bolehhhhh??

Apehal la akak dapat suami rajin nak mampus dan suka paksa akak jadi rajin jugak?? rajin sorang2 tak boleh ke?? akak nak tengok YOUTUBE secara gembira pon tak boleh okeh..

Ohh.. tengah hari tadi akak feeling2 malas masak. Akak masak meggi sajorkk.. **mati tak kauu???
Pastu akak sambung tengok citer korea..**pengsan!!.. Pastu tetiba Mohd Rafi masak jemput-jemput ikan bilis.. Pastu akak tumpang makan.. Kau ado jadi bini mcm tuh???

WARNING!! : sila jangan contohi aksi akak sekiranya anda sudah bersuami.

Dah. Akak nak pegi buat anak! ***opppssss....!

7 comments:

orensangkuit said...

selamat berjaya hakak ilot
hahahaha

princess said...

kami menunggu keputusan yang
+ve..!

monstorious wife said...

hahaha..korang nih...

a.z.r.i.n. said...

semoga sukses!

amy said...

best laa...huntung ko dpt laki rajinn...lalala

saidatul badru said...

kak best la dpt suami yang rajin nih.

jeles ok.

monstorious wife said...

amy + cik Gaban : rajin2 pon rajin jugak uolls.. rajin membebel tuh yang akak paling tak tahan skali.. duh!

iklan