Tuesday, August 13, 2013

Rajin ke Kepoh??

Salam uollss... Sorry la kan akak busy lah raya. Dah tu line kat kampung 3g mcm biskut chipsmore.
Update raya nnt lah. Gambar raya nan hado banyak pon..

Ni nak citer pasal Pahat yang terlampau rajin mengepoh ni. Pantang orang buat kerja apa2 ada je dia menyibuk sekali.
 Kalau ko basuh pinggan ke nk masak ke dia menyibuk kat tepi tu. Nanti org tak nampak dia sibuk menumbuk lesung. Pitammm emak!

Ni atok (ayah Mohd Rafi) dok basuh rendang dia pon menyibuk sekali tolong basuh.

Ni menyibuk dengan Pak Teh(adik Mohd rafi) nk gergaji kaki meja. Pitammmm!

tu belom aku buat kueh lagi. Siang sayur bagai. Sakit hati kita dia menyibuk. Pastu keluarla suara2 petir sebab kerajinan dia tu menyebabkan kerja orang lagi bertambah.

Ok lah, nnt akak update lagik. Doakan visa akak lulus ye!

No comments:

iklan