Thursday, August 22, 2013

Open House tak habes2.

Last week sabtu jadual penuh ya beraya. Akak sempat beraya rumah Fiza sebab omak dia masak sedap nyah!

Pastu beraya rumah Cik Sha sbb mak dia masak rendang Maman. Takde kat tempat lain ya
 Kau gugle la rendang Maman. Akak sejak si Pahat dah besar ni dia menguasai henpon akak ya.

Ahad tu Mahzuan kata nk dtg. Alang2 akak ajak fiza. Pastu cakap dengan Mohd Rafi pegi la jemput kawan2 dia 5 6 org. Warning! Jangan nak jemput hover2 sangat. 5 6 org sahajork.

Ha. Akak masak nasik. sayur tu. Rendang ayam and sambal udang.
Udang tu uollss Laki akak volunteer siang. tup tup akak rengok dengan kepala2 dengan badan2 sekali hilang. Tinggal isi je. sabo je lah.

Alhamdulillah makanan habes.

Orang opis akak tanya tak mau ajak diorang ke dtg makan2 kat rumah?

Akak segan lah uolllss rumah diorg semua besar2. Pastu perabot penuh. Ada kabinet bagai. Rumah akak ni daif. Orang datang tengok pon kesian hahaaha. So akak panggil orang2 yang akak rasa sekufu sahajork. Cawan dengan pinggan pon pakai plastik punya xde la aku nak panggil lecturer2 dtg makan kan.. buat malu ja.

ok uollss..tu ja. bye!

1 comment:

Aan Andes said...

ilot..rumah x penting, janji makanan sedap! pegi rumah cantik tak boleh makan pun kabinet dia tu

iklan