Wednesday, July 31, 2013

Fuh. Lega!

Ok..cookies org semua dah siap. Kecuali ada 2 balang yang nak amek ujung minggu ni dan juga order dr adik beradik aku. Plus order last minute + extra2 (kes cookies amek awal pastu dah habes).

Sepanjang 2 minggu aku x masak langsung. Semnggu mak aku datang aku makan la mak aku masak. Sebab mak aku x nk beli. Boring dia kata.

Lepas tu akak tak puasa, period kaedahnya. So makan je apa2 benda merapu. Pastu masak pon nasik je. Sebab tak sempat ye. Aku bangun pagi2 ngadap kueh sampai pkl 1 pagi. Gituuuuu. Gigih.

Segala keuntungan kueh disalurkan ke tabung visa anak beranak akak ye...Lepas ni tiket flight nk beli kena la gadai buah pinggang...Matilaaaa

Akak dh start puasa balik. Terus boring makan kat luar. Arini aku cirit birit lagik ntah hapa aku makan.

Petang ni boleh masak pucuk ubi. Aku amek kat kampung aritu.
Raya ni mak mertua aku kata durian gugur. Yeayyy!!

Baju raya?? aku sempat beli kat mydin jah. RM19... ye RM19..akak x tipu harga dia begitu..Kau mampooo beli baju murahan mcm tu?

No comments:

iklan