Friday, April 5, 2013

Menyibuk je kerja kau.

Mohd rafi kata Pahat kepoh mcm emak dia.

Ha ah. Akak memang suka kepoh lebih2 lagi gossip artis. Matila kannnn?

Kan akak cakap laki akak buat kerja2 pomen kat rumah je kan?.

Ha ni ada assistant tak berbayar. Sibuk nak masukkan skru lah. Sibuk je orang nak overhaul enjin moto. Nanti dah besar sikit akak suspect bakal jahanam moto Apak ko pomen kan.

Ni time apak ko rajin nak layan. Time dia dah tension dia suruh la emak angkut bawak masuk dalam. Kang hilang skru nat moto orang 1 hal pulaks.

Meh tolong emak buat kueh Pahat.



No comments:

iklan