Thursday, January 17, 2013

The kebaya

Ni dia kebaya yang Mohd Rafi beli kat Tanah Abang, Jakarta.

Baju dia ok. Saiz S. Longgar2 jugak aku pakai.

Kain dia??? matilaaaa boleh sarung sampai peha sahajork. Saiz S juga disitu dia tulis.

Adekah orang indon ni bontot kecik??

Akak dah rasmikan baju ni semalam. Pakai dengan skirt hitam kembang. Laki aku kata macam orang gila je pakai mcm tu. Nanti pegi cari kain lain. Motipppp??

Kan fashion okeh! Fashion!

Oh yes. Harga baju+kain+selendang kata laki aku tak sampai RM100. Tapi uollsss...laki akak tu very the tak pandai tawar. Ntah2 kalau makcik2 pegi lagi murah kan harga dia??

Eh, akak lupa nak citer pasal baju ni. Lengan dia tirus. Maksudnya kat ujung lengan tu kecik.

Bila nak amek wudhu tak boleh sinsing ke atas ye...!

So, terpaksa lah akak amek wudhu dalam toilet kena bukak baju uolllsss...

Kesimpulannya. Time period sahajork boleh pakai baju nih.

15 hb aritu adelah birthday Mohd Rafi.

Yang akak hangin, kita sibuk nak celebrate birthday dia. Dia balik pukul 3 pagi!! Sebab barang shipping dari indon dah sampai so dia dok susun barang.

Terus akak tido. dan koser nak celebrate2 bagai. Hadiah memang takde. Koser. Haku dah mesken. Sebab dah terBELI barang2 akak pada hari sebelumnya.

Gigih akak bawak Pahat sorang2 pi jalan2 kat Alamanda.

So sempena birthday Mohd Rafi, akak telah membuat brownies choc walnut.

Sebab, aku malas nak deco2. Brownies kan senang je nak buat.


Suku aku bawak pegi opis. Lebihnya Mohd Rafi bawak.

Lepas tu terus ada orang nak order. Hahaha... berjaya jugak marketing kannn??

Note : Desebabkan stress dan makan sekali jah sehari. Berat akak dah turun. Tapi minggu dok makan 3 kali sehari, jadi bertambah la lagi berat aku.

No comments:

iklan