Thursday, December 20, 2012

Sentapnyaaaaa!!

Uolllss...akak sentap dengan laki akak.

Dia panggil akak 'Budak Gemok' hokeh...

Aritu akak tanya dia:

'Bang, I ni xde la gemok sangat kann?'

Pastu dia jawab, 'Tak gemok apa seluar semua dah ketat'

Terus Sentap lalu terdiam...**matilakannn xde sapa suruh kau tanya kalau nak jawapan yg menyedapkan hati.

Pastu akak pegi jongging feeling2. Kat pintu dia dah dok sengih2. Kejiiii tau.

Semalam akak julur kaki dia duduk atas kaki akak.

Akak sound 'Sedap je u duduk atas kaki orang..'
Dia cakap, 'Aik, kaki banyak isi pon rasa ke??'

Sentap x uolllssss???

Pastu dia buat statement, 'Ala...biar je la u gemok. Biar sama2 dengan Pahat. Nanti kang orang cakap pulak, mak bapak kurus anak debab. Nanti u gemok orang xde la caka mcm tu..'

Lempang nak?

2 comments:

DeLancrettLurpak said...

salam simpati dari gua.. kehkehkeh

ummu aufa said...

kan, orang lelaki kan..suke wat bini sentap,hu2, takpe, akak ckp, akak tetap kiut dan anggun gitu.he2. tp sy tengok gamba akak ok je^^, sy lak nak naik berat badan punya la susah,hu2.metabolisme tinggi, makan banyak pon tak naik2, dh mcm tiang lampu dh.haha

iklan