Monday, November 19, 2012

Selepas sebulan dengan Collagen

Akak kan dah complete sebulan makan collagen.

Apakah perubahan yang akak dapat??

Pada akak takde la perubahan ketara sangat. Perubahan yang akak alami adelah:

# Kulit muka licin sikit - ramai yg tegur. Tp actually kulit muka akak memang xde masalah jerawat. So kulit jd halus ja. Pori muka xde pon kecik. Biasa sahajork!

# Tapak kaki dah x merekah. Ha yang ni betul. Tapak kaki akak memang over. Kalau kena simen mesti merekah siap terkopek2 kulit dia. La ni dah ok.

# Eyebag dah kurang.

# Perut mcm aritu lah tegang sikit. still tetap buncit.

Lain2. Nan hado. Kalau tanya laki aku kang. Dia jawab 'Biasa je..'..

Ha ni gambar close up.

ni Lepas make up lite2. Haruslah nampak chantek kann?? Kalau x make up haruslah hazab muka aku.

Side effect dari taking collagen ialah..............

AKAK JADI GEMOKKKK!!!

Ye uollsss...collagen ni kan protien... kau tau kan kalau nak kurus orang diet tak amek protien banyak2?... merasa lah kau...

Ha...nak chantek ke nak gemok???

Pilihan di tangan anda!!

2 comments:

shilafaizz said...

cewah cewahhhh....kelass uols

monstorious wife said...

Biasa2 sahajork uollss..

iklan