Wednesday, November 7, 2012

kawan mu kawan ku jua...

mula2 akak nak tergelak dulu sebab aritu adik akak ada cskap.

'ko ni semua kawan aku nak jadi kawan kau kann?'

ye la uollss.. tetiba kawan2 sekolah dia jadi kawan akak. padahal akak tak sekolah kat situ. jeles lah tu kak Tipah dengan popularity akak kennnnn?

Sekarang ni kawan2 rempit laki akak pulak jadi kawan2 akak. Pitammm!

Padahal aku nan hado pon tau nama sgt. Abes tu masing2 nama pelik2.

Tobek la...Poyo la... Panot la..Botak la... ilot laa... eh, tu nama aku.

Biasanya start dari diorg dtg rumah. Akak bagi makan. Esoknya diorg add kat fb.

Taktik sgtss!! Cik Li terus amek pen catit...Larikkkk!!

Pastu geng2 rempit dia tu ada 2 bahagian ye. Johor dengan KL ni haaa.

Kalau budak2 johor tu msg kat fb pening aku nak baca. Terpaksa laki aku jd translator.

Umut diorg alahaii 21 la 22 la plg tua pon 26. Akak dah tua dik nonnnn

Siap nak panggil aku makcik bila tau umur aku. Kuang hajo sgtss.

Tetiba malas nak sambung howw?

1 comment:

shilafaizz said...

kehkehkeh..sy lah tu kawan Tipah tuh

iklan