Friday, October 19, 2012

Wrong question to wrong people.

Hai la uollss... Akak kan sejak student dh masuk nih nan hado nak update blog sgt. Jangan nak tanya akak. Apa guna ada smartphone kaedahnya?

Akak sibuk chatting jah uolllsss..

Td pagi ada message masuk tanya akak dia nk buat bisnes MLM chap ****n.
Aiyoooo...byk2 orang. Motipp tanya akak? Sah2 aku memang x suka MLM. So akak jawab akak x suka.

Pastu dia ckp kawan2 dia buat bisnes tu dh kaya.

Akak cakap terpulang lah kennnn.

Akak kang ckp lebih2 org kalau dah termakan hasutan nampak duet je mana nak dengar kannn?

So akak last2 malas reply msg dia. Akak kan keji.

Akak mmg x suka reply msg kat fb. Lebih2 lagi penjual insurance. Kawan2 lama dok add. Tup tup tegur sebab nk jual insurance.

Lepas tu akak koser dah nak balas.

Bukan apa uolls akak takut akak takut terlaser. Lebih2 lagi seorg penjual insurance kat fb akak tu yg suka komen2 kat status akak.
****matila shilla dgn kher tau.

2 comments:

shilafaizz said...

hahah tau dh sapeee....
org cmtu harus dilaser rasain

monstorious wife said...

kannn? iols x tau kenapa dia suka sangat komen kat FB iolls. Pastu sibuk komen panjang2 pasal anak dia pandai pakai kasut lah hapa lah..

Ado aku kesah??

Hellooo Pahat pon pandai pakai kasut tp nan hado lah akak sibuk nak komen kat fb org...Tulis lah kat status sendiri kennnn??

iklan