Monday, May 28, 2012

Back in action!!

Di sebabkan jam akak ketiga2 nya sudah mampos. Dah 3 tahun kot aku tak pi repair.

Jam swatch - org swatch kata kalau rosak tak boleh repair. ROSAK=BUANG dalam tong sampah.

Jam hantaran BONIA - lepas tukar battery terus mampos.

Jam CK - Bawak masuk kolam renang dengan nada berlagak yang jam akak boleh masuk air 30m sekali je rasainnnnnnn!! jam aku masuk air terus mampos jugak.

Semalam carik jam, takde yang murah 50 hengget. **Sesuailah dengan taraf akak nih uollss..

Last2 pegi Alamanda bawak jam CK yang rosak tu nak pi repair.
Tanya apek tu.

Dia kata kalau masuk air dan tak jalan tu kena tukar machine dalam tuh. So, akak tanya berapa kena?

Dia kata RM350. Jadi akak fikir2 dan setuju, sebab harga jam tu jauh lebih mahal dari ittewww...

So, akak bayar deposit RM100, tinggal jam, pastu pi shopping kat gogle.

Tak sampai 5 minit kedai tu call balik kata jam aku dah elok.

Rupa2nya, sebab bateri dah kong jah! Sebab tu lah jam aku mati!

Keji lah! Jadi dia pulangkan lah deposit. Aku bayar harga bateri jah!. Selamat duet emak!!

Nah! Chantek tak jam bertakhtah kan diamond akak??? Akak tak tipu, keliling tu adelah diamond.

Bukan akak beli tapi orang bagi. Sudah 7 tahun jam ini.

Terima kasih kepada pemberi.





3 comments:

Mrs Nageb said...

Saya suka ck......yeah :)

feeza_nwa said...

untunglah ada orang bg jam mahal...hehehe
wei, makan and jalan2 tak hajak aku!!huhuhu..bosan jer aku dok opis ari sabtu ari tu..

monstorious wife said...

aku pegi hari ahad derrrr... Jomlah nanti nak pegi makan kat cyberview buffet lunch yang Rm63 tu per person. Makanan dia sedap gila dan variety!

iklan