Friday, March 9, 2012

Super tired mom.

Hi uollss... akak kembali!

Minggu ni akak busy dengan order orang. Alhamdulillah..

Tapi menyiapkan kerja dengan kehadiran Pahat umpama buat kerja 10 kali ganda. Pengsan emak!

Jadi aku penat tak sempat berehat.

Bayangkan kalau isteri yang PJJ tuh, Penat hokeh!

I hate stalker!

Just wait until I privatized this blog.

Ingatkan job offer RA tuh? actually mula2 dia offer akak. Pastu tak jadi sebab diorang nak guna lelaki.

And then, lelaki itu adelah foreigner and ade problem with visa.

So diorg offer kat akak balik.

Just wait and see je lah sampai bila kena tunggu tuh. Maxis aku agak prob aku tak boleh nak attach resume kat email. Venci mak!

2 comments:

aisha said...

weah.. glamor u ada stalker.. jgn lupa invite kita yer bila u private blog.. hehe..

Anonymous said...

Cubala privatizekan blog ko. ko cuba ko cuba. jangan pastu feeling2 nak invite aku. koser aku nak login bagai. wah ada macam ayat ko tak.

Jauh diperantauan....kalau macam ni la job nature aku sampai bebila la aku takleh nak mengundi..

iklan