Friday, March 9, 2012

Kau dah kenapa???

Arini hari mentensionkan akak datang serentak.

Bukan mentensionkan. MENAIKKAN DARAH akak.

Kau percaya tak kebangangang manusia break off dgn boyfren sebab baca kisah lama dulu kat blog akak??

KAT sini : http://ilotsalove.blogspot.com/2009/01/kisah-cinta-ilot.html

Cuba uolls cakap kat akak sikit.

Apa uolls buat kalau tiba2 dapat message bagitau pompuan tu dump boyfren dia sebab baca entry tu??

I say bangang! dan aku bengang!

Heloooo... tu kisah lama kot.

Apehal pulak nak sampai memutuskan hubungan. Dah tu apehal pulak kena mengena dengan sekarang??

Kenapa pulak nak salahkan entry aku.

Pompuan tu sebenarnya tak terima lelaki tu seadanya. Better or worse.

Get it? kalau ko betul2 suka kat orang ko terima apa sahaja history orang tuh.

And just so you know, kenapa baca blog aku dan percaya bulat?? dan kenapa tak dengar other side of story? Tahukah kau ntah2 akak tipu kah??

Paham tak aku tido pukul 4 semalam dan subuh2 pagi dah bangun dan aku tak koser nak melayan cinta2 mcm nih??

Hei.. akak nak cakap. Untung lah kau bercinta orang setia mcm tu. Yang kau pegi putuskan KENAPA???

Lainlah akak tulis dia merompak bank ke merogol ke, playboy jalanan ke... ?

Motipppppppp???

Dah, suka hati kau nak bagi komen2 maki akak. Akak koser nak layan. Tapi syok jugak baca.

P/s : kalau dah tak suka tu tak baca jadikan blog aku alasan nak putuskan hubungan. Paham?

2 comments:

Mrs Nageb said...

what? huh...sokong kat akak..kalau dia bebetul suka kat orang tuh, past orang tuh tak yah kesah ler...sayang je orang tuh seadanya kan... :)

feeza_nwa said...

hahaha...aku dah comment kat entry kau yang pasal kisah cinta kau ni...puas hati aku.. memang sah bengong sangat pompuan ni and saper2 yang terlibat sama...

iklan