Saturday, August 20, 2011

Tolong pengsankan untuk aku sebab aku tak sempat nak pengsan!





Akak rasa nak pengsan tapi akak tak sempat nak pengsan sebab kuih banyak lagi!

Dah tu ada lagi orang sms nak order uollss. Termasuk kek red velvet akak yang famous. Aik?? mcm kenal je ayat tu.... ***larikkk 500km. Tapi semuanya kena tolak.. Maaf la sangat2 uolls semua akak nak abes kueh yang ada pastu nak pegi semayang tarawikh. Keji kannn last2 day baru feeling2 semayang tarawikh??

Kalau BA jaga mak dia, aku pon jaga mak aku dibulan puasa yang mulia nih, Sbb tangan mak aku xray aritu patah. Pastu degil taknak simen. Pegi berurut je. Dari aritu aku suruh datang sini aku jaga dia taknak. Ni baru la nak datang.

Ye la uollsss, akak aku tu ada baby kecik 3 bulan takkan nak jaga mak aku, ipah ompong pati sejuk rumah kosong. Dia pon tak sempat nak masak. Abang aku terus terang tak boleeh harap. So aku yang SUPERMAK ni jaga la emak aku tu,

Ye la tangan kanan dia patah cemana nak masak semua kann? nak pegi beli lauk pon tak boleh nak naik moto. Adik aku tu keje merayap je lagippon kalau dia masak balik2 meggi, motippp emak akak nak makan megi jah??

Ari rabu aritu akak balik Johor drive sorang. Penumpang2 lain tak reti drive uollsss.. Mohd Rafi keje so akak balik sorang. Darir rumah pukul 7 sampai pukul 1 pagi sempat singgah Taman Gaya hantar Temok asistannt no 2. Singgah sungai mas hantar Adan asistant no 1. Pastu balik rumah Flat gila babi.

Esok pagi hantar mak aku pegi urut tangan. Petang pegi tiram rumah adik aku. Malam anta kueh kat Fasha dan kawan aku.

Esoknya lepas subuh aku drive balik KL. Sampai letak beg drive pegi wangsa maju anta kuih. Pastu melarat ke tesco dan Param depan stadium tun razak aku jalan suku sajork sbb malas dan panas.

Balik. Jalan jammed gila babi. Penat kaki. aku. Kau ado gigih macam akak?? Ado?? Kesimpulannya aku penat gila. Kaki aku mcm nak patah.

Dah tu, walaopon aku diberi cuti puasa, esok kena bangun pulak panaskan lauk sahur aku dah masak tadi. Setakat ni baru 3 kali la aku tak masak buka. Yang lain semua aku masak. Sebab dari aku bazirkan waktu berjalan kat bazaar tu baik aku masak kat rumah.



2 comments:

Mrs Nageb said...

Baca jerk pun nak pengsannnnnn..huhuhu

BA said...

*koma*

muntah jadi ko noks. aku baca pun dah loya. blm mengalami lagik. hahah. aku rasa kita ni tgh mengalami penuaan la.

ko rasa camna?


BA

iklan