Tuesday, August 16, 2011

Nak Pengsan tepi oven!

Ha...kueh ada la dalam 3/5 dah siap.. so siapa2 nak amek dah boleh dah tapi call dulu takut stock takde.

Akak busy. Bukan main2.

Esok kena hantar emak aku pegi hospital putrajaya pulak sebab pegi klinik tadi it turn out tangan dia patah. So, raya ni akak la yang masak lauk raya. Tapi bukan perkara pelik, dah biasa pon kat UK dulu.

Eh, akak suka raya kat UK. Pagi raya balik semayang semua org serbu rumah akak sebb paling dekat dgn quite centre.

My god! Hari2 ada je orang nak tambah order. Tapi mintak sorryy memang dah tak amek. Baik akak siapkan apa yang ada dulu dari dok tamak amek banyak2.

Akak nak tido. Dah beberapa hari tido 3 4 jam sajork.

Pahat, lepas raya ibu layan puas2. Skrg ni ibu busy kumpul duet.

2 comments:

shilafaizz said...

sy amek order lagi seminggu nak raya tau kak. iaitu minggu nie...huhuu.jangan akak fengsan sudehh yer nanti sy beraya takde almond londong plak

Anonymous said...

alamak ko tgh busy pulak...aku baru ingat nak order kek lapis ko yg best tu utk raya. tapi aku ada idea yg best utk buat rainbow. colouring don't worry aku dah jumpa a lot of natural colouring and flavouring. so anak2 buah aku boleh makan dgn selamatnya tanpa toxic dari pewarna tiruan. biru pun dah jumpa wei. tapi ko busy kan takpela nanti aku order untuk besday die 25 december ni. dan kalau ko sudi nak wat bagitau ye sebb aku buat homemade jam from organic source.

CdVd

iklan