Thursday, October 22, 2009

say Cheese!!!!

Cheese cake diorder oleh budak Opis Fiza sempena Birthday Husband dia.

Nama ciskek tuh ialah Choc chip ciskek.. Pandai2 je aku letak nama..

Gambar kuality memang mcm hanjeng sikit. Amek guna webcam uollsss...
Camera akak tak mampu beli kaedahnya..

Before Decorate..

Tetiba dah decorate makin buruk.. Akak lari dulu!!!!!

Gambar gelap. Lantaklah yang penting akak amek gambar kaedahnya..

Cheesecak kali nih akak tak guna sourcream sebab akak gila..

Akak beli sourcream ari selasa pastu lupa nak letak dalam fridge..
Jadinya???

Harusslaaa dah tak boleh guna uolllss...

Soo, ada fresh orange. Akak perah 3/4 biji masuk dalam acuan... Hasilnya marvelous!!

Nanti lah akak bagi resepi.

4 comments:

Anonymous said...

Ila....sedapnyaa aku tengok...
boleh ar tempah kt ko tuk besday anak aku nnt...-Jade

BA said...

il0ttttt.

cheeSe cake ko mmg sgt menarik weiii. bintik2 tu sgt cantikkk.

musti rasa pon sedap bangat nihhh.


BA.

monstorious wife said...

jade : nnt sila tya hana sedap atau tak

BA : hahaha..bintik2??.. choc chip lah tu..

pariChantek said...

akak ilot, sy rase akak kena bukak kedai kek la.harap dipertimbangkan.haha..tibe2...

iklan