Wednesday, October 14, 2009

Pinjaman semata-mata...

Okeh.. Akak masak Laksa Penang arinih uolllss.. Tapi terpedas pulak.. Nih semua salah cili pasar Nilai.. **gituu salahkan cili..

Mohd Rafi tengah buat List barang2 nak kena beli.. Banyak gila weh..

Ye la kan.. spare part motor bukannya sikit.. Motor je dah berjenis.. Itu akak tak masuk campur..

Tapi..

Akak nak hasut dia beli PC dan Printer 3 in 1 untuk kegunaan kedai.

Sebab...

Akak boleh tumpang sekaki run program kat PC tuh. Lagipon I need 2 PC untuk run program jadah nih..

Semalam aku try buat 2 to 4 decoder guna Quartus II 9.0, mcm haram bila compile error. Terus arinih akak pose2 malas nak buat keje.. Bolehhhhhh???

2 comments:

tasuke said...

oh aku nak komen entri lepas kat entri ni...ko tanya bank mana yang best keh?bank yang best ialah bankrap...muahaha..sebab x de org marah sama kau dan pau duit kau..

acah aje...bank yg best utk loan rumah ialah rhb..HOWEVER...sila check ciri2 berikut pada bank lain juga(sebab setahu aku rhb ada ciri ni dlm homeloan dia)
1. kalo bayar lebey bulan2 dia potong kat pokok ke tak(ciri utama RHB homeloan)
2. ada lock in period ke tak. maksudnya ada ke ko terikat ngan bank tu for any minimum period...mana la tau ko nk tukar loan umah ko tu jadi loan gomen plak someday..most bank ada lock in period for 5 years.nan ado bleh re-finance dgn loan lain tmasuk loan gomen until 5 years.

wallahua'lam

p/s: mintak laksa sket

monstorious wife said...

tasuke : 5 years lock in period takpe weh.. 5 tahun lagi belum tentu aku dapat jawatan "TETAP"...

meh datang sini.. banyak laggi laksa aku nih..

iklan