Monday, October 19, 2009

Nikah ayu

Berikut adalah gambar wedding Ayu yang dapat aku rembat dari Facebook SID ..

Sambungan dari entry lepas. Pegi wedding pakai seluar track nasib baikk aku tak kena halau mahupon dilihat sebagai pelik...


Hud, Lyd dan SID bersama anak masing2.. Anak aku jangan tanya. Belum cetak kat kilang lagi.. Jangan nak tanya soalan2 sentap disini... **tetibaa PMS..bolehhh??

Apesal muka aku itam?? Adekah sebab aku selalu kutuk Mohd Rafi??? ***saya mintak ampun banggg dari ujung rambut ke hujung kuku kaki... Tapi u tetap kachak!! hik..hik... tetiba gedik!!

Okeh, sebenarnya aku nak cepat masa pegi wedding ayu tuh sebab rumah Fiza ada open house dan kitorg tak beli barang nak masak langsung. okeh..

Nikah pon agak lewat sebab Bapak pengantin pompuan aka WALI datang lewat sikit.. So aktivity emak2 orang nih lakukan ialah..

Pass around anak diorg. Contohnya, ko pegang anak aku, aku pegang anak aku..


Dari kiri Ryan( anak Hudd) yang telah melantik Fiza sebagai godmother, Khaliff(anak Sid), dan juga always serious Aishah(anak Lyd)..

Akak menang dalam pertandingan meneka berat bayi padahal pertandingan tu takde pon.. Akak saje teka2 dan betul.. Memang terer okeh akak nih!!...

Ayu bersama suami Atok(sumpah aku tak tau nama betul dia! Slalu panggil Atok sajork).. Diatas mini pelamin konsep Pink!! SWEETTTTTT!!!

Hantaran. Actually aku tak sempat tengok. Tapi ada dalam Facebook SiD.. Aku rembat sajork!! **ampunnn sid..

Location wedding nih di rumah akak Ayu di LAKE EDGE Puchong, Rumah dia chantek gilosss!! 3 tingkat okeh.. Aku kagum gila tengok rumah dia sebab aku mesken.. Boleh gituuuu???

8 comments:

emjay said...

ko sgt keji pi weeding org pakai track... pi rewang boleh laaaaa

monstorious wife said...

lupa bawak baju kurung la weh..
Tak kisahla..yang penting aku pegi.. kau ado??

Khairiah Umyra said...

kak fiza tu kena ugut dengan kak ilot kah? naper beliau juga bergaya seolah-olah hendak ke sawah?? lariiik

monstorious wife said...

khairiah : kami memang sehati sejiwa.. boleh gituu??

feeza_nwa said...

hahaha..umyra..akak ada jer baju kurung...tapi kesian kat kak ilots kau...tak nak bio dia malu sorang2...hehehe...tu yang dressing ala2 nak ke sawah tu...

monstorious wife said...

fiza : elehhh...ko memang suka kan dressing ala2 gituu??

feeza_nwa said...

hahaha...memangla suka...selesa dan nyaman...hehehe

monstorious wife said...

Kannnn????

iklan