Wednesday, September 23, 2009

Raya kedondong..

Raya tahun nih akak nan ado gambar raya la uollss..
au
Akak mesken nak beli kamera..

Lagipon, akak tension dengan Mohd Rafi. Akak suruh bawak baju kuning hantaran NIKAH, dia pegi bawak baju PINK NIKAH.. keji tak??

Pagi raya akak pakai baju kuning, dia pakai baju pink..

Dah jadi kedondong bukan sedondon.. Adik akak gelak2kan akak tau..

Malam raya lagilah disaster. Akak tengah buat kek coklat tetiba nan ado elektrik.. Hanjeng tak TNV?
Howw akak nak bakar kek??
Akak tunggu la 30 min. Pastu dah ada letrik.. Panaskan oven 15 minute pastu sumbat loyang dalam tuh.
Sekali je 5 minute pastu letrik nan ado lagi..
Akak biar je la kek tuh dalam oven tuh..
lepas 15 minute, letrik ado balik..
lepas 10 minute nan ado letrik balik..

Akak dah maki2 TNV tau.. hanjeng sangat tau malam raya takde karen.. Yang paling hanjeng kan uollss.. kek akak tuh terus jadi bantat dan keras... Akak sentap sekali!!

Terus akak pose2 malas nak buat kek lagi..

Orang ramai puji kueh tat akak sedap. Akak tak rasa pon sbb muka akak pon dah macam tat gituuu.. Taun depan akak stop buat tat sebab akak penat nak buat tat bolehhhh??? kalau akak buat pon akak naik harga la uolllsss... Rm20 ke...Baru la kaya cepat akak tau..

Baju raya akak taun ni ade 3 sajork.. Pastu yang lain akak sebat baju adik akak yang ompong tuh.. Yang baru nikah tuhh.. Dia banyak baju kurung kat rumah. Baju akak nan ado kat rumah.. ado baju raya sajork 3 pasang..

Dah la.. akak malas nak type..

3 comments:

amy said...

mau je nak maki tnv kann ?? sian ko...huhu

zFiELa FewRinA said...

selamat ari raya uolss..

bile nak dtg umah bawa kek coklat..lariikk

monstorious wife said...

Amy : memang keji nak mampos tau TNV tuh..

Filla : kek bantat boleh ka??

iklan